Bussiness intelligence and analytics for FMCG segment and retailers
POSLOVNA INTELIGENCA IN ANALITIKA
ZA RETAIL IN FMCG SEGMENT

Sprejemanje boljših poslovnih odločitev s pomočjo analitike je ključnega pomena, ko govorimo o izboljšanju uspešnosti poslovanja v trgovini na drobno in prodaji blaga široke potrošnje.

Webinar

Nadzorujte svojo oskrbovalno verigo

s pomočjo BI rešitve, ki je namenjena FMCG segmentu - pogjetjem, ki proizvajajo in prodajajo izdelke namenjene široki potrošnji.

Pravi podatki v pravem trenutku zagotavljajo prave odločitve

Cenovni pritiski, neizprosna konkurenca, vse bolj zahtevni potrošniki in stroge pravne ureditve vplivajo na poslovanje podjetij, ki poslujejo na področju prodaje na drobno ali prodaje blaga široke potrošnje. Uspešna trgovska podjetja se zavedajo, da sta konsolidacija celotne oskrbovalne verige in poznavanje potrošnikov ključ do uspeha. Podjetja s tega področja dnevno ustvarjajo ogromne količine podatkov, ki lahko v pravi obliki pomagajo izboljšati tako vaše poslovne rezultate kot tudi konkurenčnost vašega podjetja na trgu.

Več informacij: 

Moduli in funkcionalnosti rešitve

Rešitev Retail-FMCG.BI je sestavljena iz vsebinskih modulov. Začnite s tistim, kar za svoje poslovanje potrebujete danes in počasi dodajajte module in funkcionalnosti glede na svoje potrebe, budget in prioritete.

Finance, upravljanje in izvedba

  • Pregled rezultatov
  • Proračun in uspešnost
  • Konsolidacija in poročanje
  • Denarni tok in P/L

Prodaja in skrb za kupce

  • Bruto prispevki in marže
  • Upravljanje prodajnih kanalov, "Cross-selling" in "Up-selling" 
  • Proračun, načrtovanje, napovedovanje in spremljanje
  • Prodajne pogodbe in stimulacije

Marketing in blagovna znamka

  • Podrobna analiza kupcev 
  • Analiza prodajnih akcij in marketinških kampanij
  • Analiza družbenih omrežij
  • Analiza košarice
  • Delež in vrednost blagovne znamke

Trgovanje in nabava

  • Načrtovanje sortimenta
  • Učinkovitost nabave
  • Analiza uspešnosti prodajalcev
  • Upravljanje cen in prihodkov
  • Analiza kategorij

Transport in logistika

  • Analiza dohodne in odhodne logistike
  • Pravočasna dostava
  • Analiza opreme, goriva in transporta
  • Stroški uspešnosti skladišča
  • Trajanje naročil in stroški realizacije

Upravljanje trgovin

  • Delovanje trgovine
  • Promocijske akcije
  • Analiza storitev za stranke
  • Preprečevanje izgube in odkrivanje goljufij
  • Razvoj trgovine

IT in kadrovska služba

  • Upravljanje kadrov, urnik dela in plače
  • IT pogodbe in storitve
  • Učinkovitost virov
  • Skladnost, varnost in upravljanje podatkov
  • Upravljanje informacijskih licenc in opreme

Distribucija in skladišče

  • Poškodovano blago/odpis in povračilo
  • Napovedovanje, načrtovanje, dodeljevanje in naročanje
  • "Out of stock" zaloga
  • Napoved prodaje in povpraševanja
  • Dobavni rok materialov

Preizkusite sami

Prepričajte se, kako enostavno lahko sami kreirate interaktivna poročila, spremljate KPI-je, 

Prodaja potrošnikom

Na svoje blago poglejte skozi oči potrošnikov in spoznajte vzgibe za njihovo vedenje. Analizirajte podatke o prodaji po vam pomembnih ključih za odločanje – po prodajnem zastopniku, regiji, izdelku itd. Opredelite svoje cilje in napovejte uspešnost prodaje.


Oglejte si, kako lahko preprosto :

  • nastavite nadzorne plošče ključnih indikatorjev uspešnosti (KPI),
  • odprete vrata v svet analize prodaje in marž,
  • z enim samim pogledom preverite uspešnost prodajalcev,
  • nadzirate svoj proračun,
  • pridobite znanje iz zbranih podatkov o prodaji in napoveste prodajo v prihodnosti.

Analitika tržnega deleža

Ta aplikacija zagotavlja vpogled v tržni delež po izdelkih in blagovnih znamkah na različnih območjih. Primerjate se lahko tudi s konkurenco.


Aplikacija omogoča:

  • Analizo tržnega deleža po kategorijah in podkategorijah izdelkov
  • Podrobno analizo kategorij izdelkov v primerjavi s konkurenco
  • Spremljanje ključnih tržnih matrik, kot so privlačna embalaža, oglaševanje, zvestoba potrošnikov in dodana vrednost
  • Napoved rasti ključnih zmagovalnih izdelkov in blagovne znamke
  • Geografsko analizo, s katero boste lahko ugotovili, v katere trge je treba vlagati za rast podjetja

Zaloge in razpoložljivost izdelkov

V vsakem trenutku si v realnem času na vseh ravneh zalog (v trgovini, skladišču ali v tranzitu) zagotovite vpogled v stanje in razpoložljivost izdelkov. Odkrite potencialna ozka grla in izdelke, ki niso na zalogi, poiščite možne vire za dopolnitev zaloge ter primerjajte zalogo s podatki o prodaji.


S to aplikacijo lahko izvajate:

  • Podrobno analizo zalog
  • Analizo distribucije
  • Spremljanje starosti zalog
  • Preglede, katerih izdelkov je premalo in katerih preveč
  • Analizo vpliva nizke zaloge

Podatki o prodajnih lokacijah in uspešnosti

Analiza vedenja strank je ključnega pomena za boljše načrtovanje poslovanja v prihodnosti.

Analize poročil, ki jih lahko dobite z aplikacijo:

  • Potencialni doseg trgovin
  • Vrtanje v podatke o učinkovitost trgovin
  • Prednostne trgovine in oddaljenost trgovine
  • Analiza potencialnih novih prodajaln in lokacij

Upadanje maloprodajne marže

Možnosti aplikacije:

  • Analiza znižanj po vrsti trgovine, izdelka in lokacije
  • Vpogled v upadanje marž
  • Prilagajanje znižanja glede na izdelek

Analitika večkanalne maloprodaje

Z aplikacijo boste pridobili večkanalni vpogled v prodajo, zaloge in potrošniške podatke iz vseh možnih tradicionalnih in digitalnih prodajnih kanalov. 

Videli boste prodajo po posameznih kanalih, analizirali donose, izvedeli, kakšna je potrošnja po izbranih kanalih in podrobneje preučili demografske podatke o strankah ter korelacije med različnimi segmenti prebivalstva in prodaje. Izvedeli boste tudi, kako vremenske razmere vplivajo na nakupno vedenje.

Loved by our customers

Read what our customers say about this.

We know, there are data which can be used more effectively. In our company, details are those that matters. For example, bad weather at weekends ...
By implementing Qlik Sense, we received a tool that enables us to fully analyze our business to the smallest detail. The solution is flexible enough to monitor daily shifts in our business ...
In order to accomplish the different grouping levels for this type of comparison, sometimes it took all day long. Now, we can finish ...
Qlik BI tool helped us move from reactive to proactive and even predictive analytics. Analytics is not only used for real-time insight ...

Kontaktirajte nas

Potrebujete več informacij?

Kontakt