Webinar: Artificial intelligence (AI), chatbots, CRM, co-browsing
Adactine novice
Adactine novice

[WEBINAR]: Raise your customer service to the next level: Provide real-time customer support with CaféX Live Assist!

Vabimo vas, da se nam pridružite na webinarju, kjer bomo prikazali sodobne CRM aplikacije in funkcionalnosti kot sta chatbot in co-browsing ter demonstrirali moderno omnichannel platformo Live Assist.

Umetna inteligenca (AI) vse bolj in bolj vpliva tudi na področje odnosov s strankami. Sodobni robotki, virtualni agenti (chatbots) lahko prevzamejo del komunikacije z vašimi strankami in opravijo ponavljajoče in predvidljive naloge namesto vaših zaposlenih. S tem imajo vaši zaposleni na voljo več časa, da se posvetijo zahtevnejšim strankam in nalogam.

Kaj so moderni virtualni agenti in na kakšen način chatboti delujejo? Kakšne so moderne, omnichannel platforme, ki omogočajo, da nudite vašim strankam podporo v realnem času?

Na webinarju bomo pokazali primere, kako lahko "chatbot" - robot - prevzame začetno komunikacijo z vašimi strankami ter kako lahko agenti uporabljajo sodobne interaktivne aplikacije za podporo strankam v realnem času.

Demonstrirali bomo sodobno "omnichannel" platformo Live Assist, ki ga Microsoft uvršča med vodilne omnichannel platforme za poslovne rešitve Dynamics 365 in CRM.

Webinar se bo ovijal v torek, 6.marca ob 11:00 in ga organiziramo skupaj s partnerji Microsoft in CaféX. Udeležba na webinarju je brezplačna, na webinar se je potrebno predhodno prijaviti.

Prijava

Kontaktirajte nas

Potrebujete več informacij?

Kontakt