Adacta Slovenija
Adactine novice
Adactine novice

Vpeljava rešitve Hospitality.CRM na primeru Hoteli Jadranka, Hrvaška

Imeli smo priložnost govoriti z Markom Lukičićem, članom uprave Jadranka Hoteli, o rešitvi Hospitality.CRM, ki so jo pred kratkim uvedli v podjetju. G. Marko Lukičić je z nami delil, s katerimi izzivi so se v podjetju soočali v procesu izbire ponudnika rešitve, kot tudi kakšne prednosti in koristi prinaša nova rešitev njihovemu podjetju. Vas zanima, kakšni so njihovi načrti za prihodnost?

70 let v hotelirstvu
Podjetje je ena izmed največjih hotelskih verig na Hrvaškem, ki ima v lasti in upravljanju hotele in vile s štirimi in petimi zvezdicami pod blagovno znamko Lošinj Hotels & Villas. Poleg tega podjetje upravlja 4 kampe, številne restavracije in več kot 20 trgovin. Vsi objekti se nahajajo na prelepem otoku Lošinj.

Rast kupčevih zahtev in poslovanje, vezano na sezono
Hoteli Jadranka se tako kot vsaka druga družba v turizmu ali gostinstvu sooča z vedno bolj zahtevnimi strankami, sezonsko odvisnostjo in pomankanjem delovne sile. Marko Lukičić je povedal, da so ravno ti razlogi vzbudili potrebo po novi rešitvi CRM.

V iskanju rešitve CRM, prilagojene turistični panogi
Med procesom iskanja pravega ponudnika so se zavedali, da bo za uspešno izvedbo projekta potreben partner z odličnim razumevanjem panoge.

»Po 6 mesecih raziskovanja smo se odločili za Adacto in njihovo rešitev Hospitality.CRM, saj so le oni razumeli in poznali izzive, ki smo jih želeli rešiti z uvedbo nove rešitve CRM.«


Uspešna avtomatizacija poslovnih procesov
Rešitev Hospitality.CRM je ekipo za prodajo in trženje opremila z avtomatiziranimi poslovnimi procesi, predlogami in ustreznimi informacijami, ki so ji v pomoč pri učinkovitem opravljanju dnevnih nalog. Rešitev strankam zagotavlja kakovostno storitev.

»Naše poslovanje je močno odvisno od avtomatizacije procesov.«


Naš glavni cilj so zadovoljni gostje.

Celoten članek je na voljo tukaj.

Kontaktirajte nas

Potrebujete več informacij?

Kontakt