Sposobni zastopniki so ključni za uspeh podjetja
Adactine novice
Adactine novice

Moderni kontaktni centri so ključni za uspeh podjetja

Zaposleni v klicnih centrih imajo edinstveno nalogo; agenti se morajo popolnoma posvetiti strankam in komunicirati z njimi tudi po 8 ur dnevno, odmisliti lastne probleme, morebitno neugodje in hkrati prepričljivo prodajati produkte podjetja.

Klicni centri strankam zagotavljajo podporo, pospešujejo prodajo in so odgovorni za trženje, izvajanje anket in številne druge dejavnosti, ki pomagajo doseči boljše poslovne rezultate. Dobro opravljeno delo agenta se ne meri samo v količini prodanih izdelkov ampak tudi v grajenju odnosa s strankami, ki jih je potrebno spoznati, pridobiti njihovo zaupanje in izkoristiti njihove potrošniške navade in želje. Časi, ko je bil zastopnikov miren glas in kvaliteten produkt zadosti za zagotovljen nakup so mimo. Z modernizacijo in vzponom potrošništva ima sedaj vsaka stranka lastna pričakovanja in potrebe; za uspešno trženje in prodajo so zahtevana redna usposabljanja agentom in konstantno sodelovanje z uslužbenci iz drugih oddelkov.

Lidija Mlinarič v članku določi najpogostejše probleme v kontaktnih centrih, poda tehnike uvajanja zastopnikov, določi bistvene razlike med agenti za podporo in agenti za trženje, obrazloži namen preobrazbo klasičnega klicnega centra v modernejši kontaktni center.

Celotni članek si lahko preberete tukaj.

Kontaktirajte nas

Potrebujete več informacij?

Kontakt