Adacta Slovenija
Adactine novice
Adactine novice

Naložba v zaposlene je najpametnejša poslovna odločitev

Danes je delovna sila jasna glede svojih pričakovanj, in če pomislimo, kako težko je dobiti nove zaposlene, ter na visoke stroške, ki jih prinese iskanje in usposabljanje novih sodelavcev, je očitno, da je trgu delovne sile treba prisluhniti. 

Tu imamo še milenijce, ki pričakujejo izobraževanja na podlagi najnovejših odkritij in ne zastarelih izobraževanj, ki jih je že zdavnaj načel zob časa. Za vodje kadrovskih oddelkov to pomeni, da morajo, če se želijo prilagoditi trgu, spremeniti tudi učno podporo za svoje zaposlene ter za njihovo izpopolnjevanje na različnih področjih skrbeti s sodobnimi in inovativnimi pristopi.

Če se strinjate z zgoraj napisanim in menite, da tudi vaše podjetje potrebuje naložbo v zaposlene v obliki znanja, naj vas potolažim. Zelo redka so podjetja, ki svojim zaposlenim dejansko zagotavljajo ustrezna usposabljanja oziroma izobraževalne programe. 

Danes podjetja težko sledijo hitro spreminjajočemu se svetu, ki zahteva izvedbo ustreznih programov učenja in usposabljanja, usklajenih tako s poslovno strategijo podjetja kot tudi s pričakovanji zaposlenih. Zaradi pomankanja kritičnih veščin zaposlenih je izobraževanje ključno pri doseganju ključnih kazalnikov uspešnosti podjetja. Da podjetje ostane konkurenčno, mora torej razviti izobraževalno strategijo za svoje zaposlene.  

Zakaj je izobraževanje zaposlenih sploh tako pomembno?

Naštejmo 6 najpomembnejših razlogov, zakaj je izobraževanje zaposlenih pomembno za podjetje:

  • Zvišuje motivacijo zaposlenih: Zaposleni v kakovostnih izobraževanjih vidijo dodano vrednost za svoj karierni in strokovni razvoj. Izobraževanje oziroma pridobivanje novih znanj je za določeno skupino zaposlenih pomembnejše od plačila.
  • Opozorijo na pomankanje znanja zaposlenih: Pri vsakemu zaposlenemu je mogoče najti prostor za nadgradnjo znanja ali veščin. Z ustrezno izobraževalno strategijo lahko prilagodite izobraževanja vsakemu posamezniku glede na njegove potrebe.
  • Z znanjem opremljeni zaposleni so boljši delavci: Delo je kakovostno opravljeno takrat, ko zaposleni vedo, kako ga pravilno opraviti.
  • Usposobljeni zaposleni so boljši v storitvenih dejavnostih: Če želite strankam ponuditi odlične storitve, morate zagotoviti tudi odlično usposobljenost vaših zaposlenih v obliki znanja in spretnosti.
  • Zagotovljena izobraževanja pritegnejo potencialne nove zaposlene: Stalna izobraževanja in usposabljanja so v očeh posameznika konkurenčna prednost podjetja, zaradi katere se kandidat odloči za zaposlitev vašem podjetju.

undefined

 

Veščine, ki si jih želijo osvojiti zaposleni – podatki vas bodo zagotovo presenetili

Pred kratkim sem na spletu zasledila članek o izobraževanjih, ki si jih želijo zaposleni in nanje ne bi nikoli pomislili. Prvo izobraževanje je »Kako prepoznati laž«. Ko komuniciramo s sodelavci ali strankami, se lahko naučimo prepoznavati mikro izraze in spremembe, kot sta rdečica ali premikanje oči, kar nam pomaga pri prepoznavanju laži. 

Druga spretnost, ki si jo zaposleni želijo osvojiti, je »Umetnost poslušanja«. Nihče ni rojen kot dober poslušalec. Pri delu je zelo pomembno, da znamo resnično poslušati, vsrkati informacije in jih tudi obdelati (da torej ne grejo skozi eno uho notri in skozi drugo ven, kot radi rečemo, oziroma da nimamo tako imenovanega selektivnega sluha). Posledica pomanjkanja spretnosti poslušalca je šum v komunikaciji oziroma nastanek napačnih informacij.

Tretja spretnost je »Povečanje storilnosti«. Pri doseganju poslovnih ciljev moramo razumeti, da več komunikacije (npr. sestanki) ne pomeni večje storilnosti. (Pre)številni komunikacijski kanali zaposlenega velikokrat »odstranijo« od delovnih nalog in s tem tratijo njegov dragoceni čas, ki ga porabi za preklapljanje med službenimi klepeti, elektronsko pošto, sestanki preko Skypa itd. Če sedaj pomislimo, niti ni tako čudno, da si zaposleni želijo izobraževanja, ki bi jim pomagalo skrajšati čas, izgubljen zaradi slabega upravljanja komunikacije. 

Ugotovitev: podjetja velikokrat ne potrebujejo »znanstveno fantastičnih izobraževanj«. Včasih lahko veliko spremembo naredijo že izobraževanja iz nabora mehkih veščin.

undefined

 

Naložba v znesku 300 milijonov, katere del je bil tudi LinkedIn

LinkedIn je bil del 300-milijonske naložbe v rešitev za upravljanje talentov podjetja CornerStone, katere število uporabnikov je preseglo 36 milijonov. Razlog, zakaj je bil LinkedIn del tako visoke naložbe, je da CornerStone od podjetja pričakuje, da se sedaj lahko fokusira na razvoj rešitev namenjenih e-izobraževanju. 

V letu 2016 je LinkedIn predstavil spletno platformo LinkedIn Learning, ki tako posameznikom kot podjetjem nudi izobraževalne vsebine. Cilj rešitve LinkedIn Learning je svetu omogočiti dostop do izobraževanj, ki bodo prilagojena potrebam vsakega posameznika. Glavna prednostna naloga obeh podjetij je uspešna integracija izobraževanj LinkedIn v rešitev podjetja CornerStone.

Kot strateški partner podjetja CornerStone se veselimo razvoja, ki bo olajšal delo našim zaposlenim in zaposlenim naših strank.

undefined

 

Zakaj je rešitev Cornerstone Learning tako izjemna

Cornerstone Learning omogoča prilagoditev izobraževanj vsakemu posamezniku znotraj podjetja. Izobraževanja so lahko skupinska, omogočajo pa tudi pridobivanje certifikatov, s katerimi podjetje uspešno zapolnjuje vrzeli v kompetencah in znanju.

Znotraj enega samega orodja, ki deluje na namiznih računalnikih, tablicah ali mobilnih napravah, omogoča dostop do bogatega nabora e-izobraževanj, vodenih usposabljanj, virtualnih učilnic in še mnogo več. Uvedba programa Cornerstone Learning omogoča učinkovito delo že več kot 36 milijonom uporabnikov.


Več o CornerStone learning modulu

>> Adacta se bo pridružila 36 milijonom uporabnikom rešitve Cornerstone OnDemand
>> Moč blagovne znamke podjetja kot delodajalca


Kontaktirajte nas

Potrebujete več informacij?

Kontakt