Adacta Slovenija
Adactine novice
Adactine novice

Moč blagovne znamke podjetja kot delodajalca

Kar 72 % vodilnih svetovnih kadrovikov se strinja, da ima blagovna znamka podjetja kot delodajalca izjemen vpliv na zaposlovanje, obenem pa še bolj pomembno vpliva na uspeh podjetja.

Raziskava spletne strani CareerBuilder navaja, da bi bilo kar 67 % kandidatov pripravljenih sprejeti nižjo plačo v podjetju, ki ima na spletu zelo pozitivne komentarje o podjetju kot delodajalcu. Pomemben podatek je tudi, da močna blagovna znamka delodajalca prinaša do 50 % bolj kvalificirane prošnje na razpisana delovna mesta. Ta podatek je še posebej pomemben za podjetja iz panog, ki jih je vojna za talente najbolj prizadela.

Obstaja veliko načinov, kako povečati prepoznavnost blagovne znamke podjetja kot zaposlovalca. Oglejmo si, kateri pristopi so najpomembnejši.

1. Ustvarjajte vsebino o svojem podjetju, ki jo bodo zaposleni želeli deliti

Če vaše podjetje še nima kariernega bloga, naj postane to naloga za leto 2019. Vsebinsko trženje je trenutno najmočnejše trženjsko orodje, ki ga lahko uporabite na področju kadrovanja za povečevanje prepoznavnosti podjetja.

V oglasu za prosto delovno mesto lahko tisočkrat navedete, kakšne so vrednote vašega podjetja in kakšne ugodnosti nudi svojim zaposlenim, vendar bo v očeh bralca (potencialnega kandidata za razgovor) oglas za prosto delovno mesto le reklamni letak (ki bi ga v fizični obliki pogledali, potem pa založili nekam med kup ostalih papirjev). Potencialni kandidat ni nujno aktiven iskalec zaposlitve, zato je pomembno, da pritegnemo pozornost čim širše skupine ljudi in ne samo tistih, ki aktivno iščejo zaposlitev.

Najlažji način, da to dosežemo, je skozi karierni blog s privlačnim naslovom, preko katerega bralci dobijo »družbeni dokaz«, da so zaposleni v podjetju res deležni vseh ugodnosti in vrednot, ki jih podjetja običajno opisujejo v svojih zaposlitvenih oglasih.

V pisanje blogov vključite zaposlene, da lahko sami iz prve roke spregovorijo o svojem življenju v vašem podjetju. Nič ni narobe, če spregovorijo tudi o svojem zasebnem življenju (vedno je dobro vedeti, da imajo zaposleni lahko tudi zasebno življenje). 😊

Poskrbite, da bodo vaši zapisi na blogu dovolj zanimivi, da jih bodo zaposleni delili tudi na svojih družabnih omrežjih ali drugih komunikacijskih kanalih.

Po podatkih LinkedIna se ljudje povezujejo med seboj 10-krat bolj kot podjetja s podjetji. Najpomembnejši podatek je, da če samo 3 % zaposlenih deli vsebino na svojem profilu na LinkedInu, bo objava dosegla 30 % več ogledov in klikov, kot če bi jo objavilo podjetje na svojem profilu.

undefined

2. Objavljajte prosta delovna mesta na pravih mestih

Facebook dnevno aktivo uporablja že več kot 1,5 milijarde ljudi. Sanjski kandidat, ki ga išče vaše podjetje, mogoče ne išče aktivno nove službe na zaposlitvenih portalih, vendar obstaja velika možnost, da ima aktiven račun Facebook.
Najpomembnejši kanali za iskanje novih talentov, ki jih je vredno izkoristiti, so:

Facebook Job: trenutno je orodje brezplačno, vendar ne pričakujte, da bo tako ostalo za vedno. V trenutku, ko bo imel Facebook dovolj želenih podatkov, bodo našli pot za zaračunavanje te možnosti.

Facebook Ads: sponzorirane objave na Facebooku omogočajo ciljano oglaševanje, ki ga Facebook izvaja na podlagi zbranih podatkov za vsakega uporabnika. Ciljano oglaševanje pomeni, da pred objavo oglasa v segmentaciji določimo, katerim personam naj se oglas prikazuje. Sponzorirane objave (kot pove že ime) niso brezplačne, vendar so zneski v primerjavi z dosegom objave zelo majhni (govorimo o nekaj centih na klik). Rezultat uporabe te funkcije je večje število relevantnih prijav na delovno mesto kot v primeru, da oglas objavite na zaposlitvenem portalu, in seveda povečevanje prepoznavnosti blagovne znamke podjetja kot zaposlovalca.

Linkedin job: Linkedin ponuja možnost objave prostih delovnih mest personam, ki bi bile lahko na podlagi zbranih podatkov ustrezne.

Ne glede na to, kje objavljate zaposlitvene oglase, ne pozabite biti ustvarjalni in privlačni 😊.

undefined


3. Zaposlenim zagotovite izobraževanja in transparentno delovno okolje

Ne pozabite, da za prepoznavnost vaše blagovne znamke kot delodajalca skrbijo tudi vaši zaposleni. Zadovoljen zaposleni je najboljša promocija za vaše podjetje.

Podjetja, ki se ne skrbijo za organizirano izobraževanje svojih zaposlenih, so izpostavljena padcu uspešnosti podjetja in navdušenja zaposlenih, ravno tako pa lahko to vpliva tudi na odhode zaposlenih.
Po podatkih raziskave LinkedIn's 2018 Workforce Learning Report bi 93 % zaposlenih ostalo v podjetju daljši čas, če bi podjetje vlagalo v njihovo izobraževanje ali izpopolnjevanje.

Poskrbite za konkurenčno prednost z uporabo tehnologij za upravljanje talentov, kot je CornerStone OnDemand. Tehnologija vam omogoča privabljanje novih in upravljanje obstoječih talentov.

CornerStone OnDemand je Gartner zadnjih šest let prepoznal kot vodilno svetovno rešitev za upravljanje talentov. Rešitev na enem mestu združuje module za upravljanje izobraževanja, upravljanje uspešnosti, načrtovanje nasledstva ter upravljanje nagrajevanja in privabljanja zaposlenih, kot tudi rešitev za privabljanje najboljših talentov.

Več o rešitvi Cornerstone OnDemand lahko preberete tukaj.

undefined


4. Spodbudite zaposlene, da postanejo »vplivneži« vašega podjetja

Spodbudite svoje zaposlene, da razvijejo svojo blagovno znamko na družabnih omrežjih kot strokovnjaki s svojega področja ali pa kot »rock zvezdniki podjetja« z zanimivimi objavami o dogajanju v vašem podjetju. Vsaka objava na družabnem omrežju, ki se navezuje na vaše podjetje, prispeva k prepoznavnosti vašega podjetja kot delodajalca. Pozornost zlasti posvetite omrežju LinkedIn – če vas zanima zakaj, na blogu Link Humans preberite članek How Employee Profiles on Linkedin Boost the Employer Brand.

undefined


>> Naložba v zaposlene je najpametnejša poslovna odločitev
>> Adacta se bo pridružila 36 milijonom uporabnikom rešitve Cornerstone OnDemand


Kontaktirajte nas

Potrebujete več informacij?

Kontakt