Kako se zaradi uporabe umetne inteligence spreminja turistični sektor?
Adactine novice
Adactine novice

Kako se zaradi uporabe umetne inteligence spreminja turistični sektor?

Storitve, ki jih poganja umetna inteligenca so drastično spremenile načine poslovanja mnogih podjetij, turistični sektor pa jim je tik za petami. Zgodnji razvoj tehnologije nam je omogočil, da lahko na enem mestu v trenutku rezerviramo nastanitev kjer koli na svetu v samo nekaj sekundah.

Največji globalni ponudniki v industriji turizma se zavedajo, da je ključni element konkurenčnosti tehnologija. S poslovnim modelom, ki ga poganja umetna inteligenca se zavedajo, da umetna inteligenca ni več samo domena tehnoloških podjetij ampak vsakega podjetja, ki želi biti konkurenčen v svoji panogi, med njimi tudi turizem. Ponudniki so na spletnih straneh že vzpostavili AI module, preko katerih lahko gostje javno ocenijo svoje bivalne izkušnje in tako vplivajo na ugled podjetja.

Ker se vse vrti okoli stranke, se priložnosti za novosti poredijo iz ogromnih količin podatkov, vendar jim zaradi turistična industrija zaradi porasta turizma ne more več slediti. Uporaba funkcij umetne inteligence za procesiranje podatkov je postala ključnega pomena za razumevanje strank, predvidevanje njihovih potreb in zagotavljanje najboljše možne uporabniške izkušnje.

V nadaljevanju si lahko pogledate, kako z uporabo napovedne analitike, IoT naprav, jezikovnega procesiranja in prepoznavanjem vedenjskih vzorcev modeliramo in simuliramo vedenje strank za delanje novih poslovnih strategij in jim nudimo boljšo uporabniško izkušnjo.

Celotni članek od Božidare Cvetković si lahko preberete tukaj.

Kontaktirajte nas

Potrebujete več informacij?

Kontakt