CRM | Dynamics CRM
Upravljanje odnosov s strankami
Dynamics CRM

Gartner, svetovalno in analitično podjetje, uvršča Dynamics CRM in CRM Online med vodilne rešitve za avtomatizacijo prodaje na svetu.

CRM rešitev prilagojena za
zavarovalnice

AdInsure.CRM je CRM rešitev prilagojena za zavarovalniško industrijo.

Več o tem
CRM rešitev za
energetsko  industrijo

"Utilities CRM" - posebno prilagojena CRM rešitev za podjetja, ki delujejo v energetski industriji.

Več o tem

Izboljšajte prodajo, marketing in odnose s strankami

Microsoft Dynamics CRM je celovita rešitev za upravljanje odnosov s strankami, ki podpira poslovne procese, od trženja in prodaje do podpore že obstoječim strankam.

Adactina znanja in kompetence na področju razvoja in implementacij industrijsko specifičnih Microsoft Dynamics CRM rešitev so priznane s strani Microsofta z Gold CRM certifikatom za regijo Adriatik. Ključna prednost našega delovanja je poleg vsebinskega svetovanja predvsem integracija CRM rešitev z ostalimi informacijskimi sistemi v podjetju, kot so ERP rešitve, rešitve za upravljanje z dokumenti in rešitve za podporo klicnih centrov.

 

CRM rešitve za bolj povezano poslovanje

Povežite prodajo, marketing in oddelek odnosov s strankami ter izboljšajte uporabniško izkušnjo. Izkoristite možnosti poslovanja v oblaku ter popolne integracije Dynamics CRM-ja z ostalimi Dynamics (NAV ali AX) in Microsoft rešitvami (Outlook, Share Point).

Upravljanje s potencialnimi strankami

CRM prodajni modul omogoča pregledno upravljanje s prodajnimi priložnostmi. Spremljajte potencialne stranke od prvega vpisa v sistem in jih preko različnih aktivnosti kategorizirajte glede na prodajni potencial. Peljite jih skozi "pipeline" in iz priložnosti ustvarite stranko. Bodite na tekočem s pogodbami, naročili in računi iz katerekoli naprave, kjerkoli ste. Spremljajte prodajne rezultate, avtomatizirajte prodajne naloge in imejte kontrolo nad svojimi strankami.

Avtomatizacija marketinga

CRM marketing modul vam omogoča učinkovito segmentacijo obstoječih in potencialnih strank in s tem učinkovitejše izvajanje marketinških kampanij. Ustvarjajte kampanije relevantne za vaš segment in vaš produkt. Analitika z izdelavo poročil po meri vam omogoča spremljanje uspešnosti vašega marketinga. 

Odlična podpora strankam preko več kanalov

Dynamics CRM vam omogoča avtomatizacijo procesov v oddelku odnosov s strankami. Učinkovit in enoten pogled na stranko ter portal za stranke omogočata grajenje odnosa s stranko ter dolgoročno grajenje lojalnosti. Spremljajte učinkovitost oddelka za odnose s strankami ter izbojšajte vaš odnos s strankami.

Povezane vsebine

Preberite in poglejte več.

Četrtek, 23. marec 2017 :: Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer vam bomo pokazali orodja, ki bodo vam in vašemu podjetju pomagale povečati učinkovitost. V živo boste videli oblačno rešitev Dynamics 365 for Sales ter integracijo z aplikacijami Office 365.

Več

Ugledno svetovalno podjetje Gartner je februarja 2017 objavilo letno poročilo o stanju na trgu pondunikov rešitev poslovne inteligence in analitike. Podjetje Qlik se je že sedmo leto zapored uvrstilo v "Magic Quadrant" (Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms) in je tako že sedmo leto zapored med vodilnimi ponudniki poslovne inteligence in analitike na svetu. Ta letna razvrstitev tradicionalno ocenjuje vodilne ponudnike programske opreme za poslovno inteligenco na podlagi različnih kriterijev, med katerimi so infrastruktura platforme, varnost podatkov, integracija z različnimi podatkovnimi zbirkami, upravljanje podatkov, vizualni prikaz podatkov, skupna raba informacij, mobilnim napravam prilagojena uporaba itd.

Več

V svojo ekipo vabimo svetovalca, ki bo podjetjem svetoval pri iskanju in uvajanju informacijskih rešitev na področju energetike.

Več

V svojo ekipo vabimo projektnega vodjo - ERP svetovalca na področju uvajanja poslovnih rešitev v podjetjih.

Več

Zgodbe o uspehu

Študija primera | Adria Airways

Rešitev: ERP, CRM | Produkti: Dynamics NAV, Dynamics CRM | Industrija: Transport & Logistics
Adria Airways, the Slovenian national airline,  opted for a difficult, but necessary project: renovation of business information system. In the first stage, the project was aimed at implementation of new, integrated business solution. The second...
Poglej več

Študija primera | Axa Osiguranje

Rešitev: CRM | Produkti: AdInsure.CRM | Industrija: Insurance
"AXA Osiguranje“ je članica mednarodne skupine AXA Group, ene izmed vodilnih globalnih podjetij na področju zavarovalništva in upravljanja premoženja. Več kot 161.000 zaposlenih skrbi za več kot 103 milijone naročnikov v 59 državah...
Poglej več

Študija primera | Delo

Rešitev: ERP, CRM, BI | Produkti: Dynamics AX, Dynamics CRM, Qlik | Industrija: Other
Delo, d. d. is a leading Slovenian publisher competing in a demanding market and facing new challenges to its business. The company responded by investing in its IT infrastructure and replacing manual processes and legacy solutions with a modern IT...
Poglej več

Adacta CRM reference

Oglejte si naše CRM reference za regijo Adriatik.

Naši partnerji

Skupaj z našimi partnerji dosegamo boljše poslovne rešitve.

Ferranti
Adacta je partner belgijskega podjetja Ferranti za regijo Adriatik. 
ClickDimensions
Orodje za e-mail marketing in avtomatizacijo v marketingu, integriran v Dynamics CRM. Adacta...
Microsoft
Adacta je vodilni Microsoft Dynamics partner v regiji Adriatik in članica Microsoft President's...
KingswaySoft
KingswaySoft ponuja integracijske rešitve za Dynamics CRM. Na Adacti uporabljamo rešitev "KingswaySoft SSIS...

Kontaktirajte nas

Potrebujete več informacij?

Kontakt