CRM | Dynamics CRM
Upravljanje odnosov s strankami
Dynamics CRM

Gartner, svetovalno in analitično podjetje, uvršča Dynamics CRM in CRM Online med vodilne rešitve za avtomatizacijo prodaje na svetu.

CRM rešitev prilagojena za
zavarovalnice

AdInsure.CRM je CRM rešitev prilagojena za zavarovalniško industrijo.

Več o tem
CRM rešitev za
energetsko  industrijo

"Utilities CRM" - posebno prilagojena CRM rešitev za podjetja, ki delujejo v energetski industriji.

Več o tem

Izboljšajte prodajo, marketing in odnose s strankami

Microsoft Dynamics CRM je celovita rešitev za upravljanje odnosov s strankami, ki podpira poslovne procese, od trženja in prodaje do podpore že obstoječim strankam.

Adactina znanja in kompetence na področju razvoja in implementacij industrijsko specifičnih Microsoft Dynamics CRM rešitev so priznane s strani Microsofta z Gold CRM certifikatom za regijo Adriatik. Ključna prednost našega delovanja je poleg vsebinskega svetovanja predvsem integracija CRM rešitev z ostalimi informacijskimi sistemi v podjetju, kot so ERP rešitve, rešitve za upravljanje z dokumenti in rešitve za podporo klicnih centrov.

 

CRM rešitve za bolj povezano poslovanje

Povežite prodajo, marketing in oddelek odnosov s strankami ter izboljšajte uporabniško izkušnjo. Izkoristite možnosti poslovanja v oblaku ter popolne integracije Dynamics CRM-ja z ostalimi Dynamics (NAV ali AX) in Microsoft rešitvami (Outlook, Share Point).

Upravljanje s potencialnimi strankami

CRM prodajni modul omogoča pregledno upravljanje s prodajnimi priložnostmi. Spremljajte potencialne stranke od prvega vpisa v sistem in jih preko različnih aktivnosti kategorizirajte glede na prodajni potencial. Peljite jih skozi "pipeline" in iz priložnosti ustvarite stranko. Bodite na tekočem s pogodbami, naročili in računi iz katerekoli naprave, kjerkoli ste. Spremljajte prodajne rezultate, avtomatizirajte prodajne naloge in imejte kontrolo nad svojimi strankami.

Avtomatizacija marketinga

CRM marketing modul vam omogoča učinkovito segmentacijo obstoječih in potencialnih strank in s tem učinkovitejše izvajanje marketinških kampanij. Ustvarjajte kampanije relevantne za vaš segment in vaš produkt. Analitika z izdelavo poročil po meri vam omogoča spremljanje uspešnosti vašega marketinga. 

Odlična podpora strankam preko več kanalov

Dynamics CRM vam omogoča avtomatizacijo procesov v oddelku odnosov s strankami. Učinkovit in enoten pogled na stranko ter portal za stranke omogočata grajenje odnosa s stranko ter dolgoročno grajenje lojalnosti. Spremljajte učinkovitost oddelka za odnose s strankami ter izbojšajte vaš odnos s strankami.

Povezane vsebine

Preberite in poglejte več.

Za pomoč v IT oddelku Adacta Ljubljana iščemo študenta ali študentko, ki se spozna na računalniško strojno opremo - prenosnike in delovne postaje, operacijske sisteme Microsoft Windows in Office 365, pozna programski jezik C# in MS Visual Studio. 

Več

Adacta je vodilni Microsoft Dynamics in Qlik Partner v regiji Adriatik ter vodilno podjetje v CEE regiji z rešitvami za zavarovalniško industrijo. V svojih podjetjih v Ljubljani, Mariboru, Zagrebu, Osijeku, Beogradu, Münchnu, Brnu in Moskvi zaposlujemo preko 440 strokovnjakov, ki delajo na projektih za preko 400 strank, med katerimi so tudi nekatera od največjih podjetij v regiji in izven nje.

V kolikor postanete del ADACTA skupine, vam ponujamo možnost za uresničitev vaših ciljev. Smo uspešen in rastoč tim z vrednotami, v katere zares verjamemo in kjer imamo posluh za vaše ideje. Zato menimo, da je ADACTA najboljša priložnost za napredek v vaši karieri.

Več

Vabljeni, da se nam pridružite v sredo, 21. junija 2017, na brezplačnem dogodku namenjen proizvodnim podjetjem.

Več

V svojo ekipo vabimo študente - C++, C# razvijalce. 

Več

Zgodbe o uspehu

Študija primera | Adria Airways

Rešitev: ERP, CRM | Produkti: Dynamics NAV, Dynamics CRM | Industrija: Transport & Logistics
Adria Airways, the Slovenian national airline,  opted for a difficult, but necessary project: renovation of business information system. In the first stage, the project was aimed at implementation of new, integrated business solution. The second...
Poglej več

Študija primera | Axa Osiguranje

Rešitev: CRM | Produkti: AdInsure.CRM | Industrija: Insurance
"AXA Osiguranje“ je članica mednarodne skupine AXA Group, ene izmed vodilnih globalnih podjetij na področju zavarovalništva in upravljanja premoženja. Več kot 161.000 zaposlenih skrbi za več kot 103 milijone naročnikov v 59 državah...
Poglej več

Študija primera | Delo

Rešitev: ERP, CRM, BI | Produkti: Dynamics AX, Dynamics CRM, Qlik | Industrija: Other
Delo, d. d. is a leading Slovenian publisher competing in a demanding market and facing new challenges to its business. The company responded by investing in its IT infrastructure and replacing manual processes and legacy solutions with a modern IT...
Poglej več

Adacta CRM reference

Oglejte si naše CRM reference za regijo Adriatik.

Naši partnerji

Skupaj z našimi partnerji dosegamo boljše poslovne rešitve.

Ferranti
Adacta je partner belgijskega podjetja Ferranti za regijo Adriatik. 
ClickDimensions
Orodje za e-mail marketing in avtomatizacijo v marketingu, integriran v Dynamics CRM. Adacta...
Microsoft
Adacta je vodilni Microsoft Dynamics partner v regiji Adriatik in članica Microsoft President's...
KingswaySoft
KingswaySoft ponuja integracijske rešitve za Dynamics CRM. Na Adacti uporabljamo rešitev "KingswaySoft SSIS...

Kontaktirajte nas

Potrebujete več informacij?

Kontakt