Banking.CRM | CRM rešitev za banke in finančne institucije
CRM rešitev za banke
Banking.CRM

Personalizirajte interakcije na vseh področjih znotraj banke. Povežite prodajo, marketing in oddelek odnosov s strankami ter izboljšajte uporabniško izkušnjo. 

Več o tem

Personalizirajte interakcije
s svojimi strankami

Spremljajte svoje stranke, spoznajte njihove potrebe in pripravite personalizirano ponudbo prilagojeno strankinim željam. Povežite procese v prodaji, marketingu in oddelku z odnosi s strankami ter izboljšajte uporabniško izkušnjo s pomočjo rešitve Banking.CRM, CRM rešitve, posebno prilagojene poslovnim procesom v bankah. 

  • Fokusirajte se na tiste stranke, ki kažejo največji interes za bančne produkte in storitve
  • Prepoznajte nove prodajne priložnosti in prilagodite ponudbo specifičnim potrebam posamične stranke
  • Pravočasno rešujte probleme in omogočite strankam da dobijo najboljšo uporabniško izkušnjo in povečajo zadovoljstvo z opravljeno storitvijo

Banking.CRM funkcionalnosti

Bodite korak pred svojo stranko s 360°pogledom na stranko, ki vam omogoča pregled pomembnih podatkov o stranki na enem mestu. 

macbook-screen-crm.png

Bančni računi, krediti, depoziti in bančne transakcije

Splošne informacije o stranki in kontaktni podatki

Naslednja priporočena aktivnost za posamično stranko

Pregled "cross channel" aktivnosti in osebnih zapiskov

Naslednja najboljša ponudba za posamično stranko

Aktivnosti stranke (odprtje računa, vloga za kredit, ...)

Banking.CRM brošura:

Poglejte, kaj pomeni življenjski krog stranke in kako lahko banke s poznavanjem življenjskega kroga pripravijo prilagojeno ponudbo ter targetirajo stranke preko relevantnih kanalov. 

Sorodne vsebine

Preberite in poglejte več.

Četrtek, 23. marec 2017 :: Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer vam bomo pokazali orodja, ki bodo vam in vašemu podjetju pomagale povečati učinkovitost. V živo boste videli oblačno rešitev Dynamics 365 for Sales ter integracijo z aplikacijami Office 365.

Več

Vabimo vas, da se udeležite sklopa izobraževanj, ki je namenjen vsem Dynamics NAV (Navision) uporabnikom, ki bi želeli pridobiti dodatna znanja in izboljšati raven vpeljevanja, nadgrajevanja in vzdrževanja Dynamics NAV (Navision) programa. 

Več

Znesek minimalne plače, Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o gospodarskih družbah, ...

Več

Ugledno svetovalno podjetje Gartner je februarja 2017 objavilo letno poročilo o stanju na trgu pondunikov rešitev poslovne inteligence in analitike. Podjetje Qlik se je že sedmo leto zapored uvrstilo v "Magic Quadrant" (Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms) in je tako že sedmo leto zapored med vodilnimi ponudniki poslovne inteligence in analitike na svetu. Ta letna razvrstitev tradicionalno ocenjuje vodilne ponudnike programske opreme za poslovno inteligenco na podlagi različnih kriterijev, med katerimi so infrastruktura platforme, varnost podatkov, integracija z različnimi podatkovnimi zbirkami, upravljanje podatkov, vizualni prikaz podatkov, skupna raba informacij, mobilnim napravam prilagojena uporaba itd.

Več

Zakaj Microsoft Dynamics CRM

"Independent analytics and CRM publications recognize Microsoft Dynamics CRM as a leader among CRM solutions on the market due to the available functionalities which can be easily upgraded, tracking customer interaction on the both, traditional and digital channels, availability from anytime and anywhere, as well as full due to the integration with other Microsoft solutions, like Office, Power BI, Skype or Sharepoint."

Tatjana Lukić, Regional Director, Microsoft Business Solutions - Adriatics, Balkans, Baltics & CIS at Microsoft

Adactine reference v finančni industriji

Poglejte nekatere izmed Adactinih referenc v finančni industriji.

Kontaktirajte nas

Potrebujete več informacij?

Kontakt