Študija primera | S poslovno inteligenco & analitiko do povečanja prodaje
Adactine novice
Adactine novice

Marche Gostinstvo | Z rešitvijo poslovne inteligence do povečanja prodaje

Poslovanje v cenovno občutljivi gostinski dejavnosti in pod okriljem dveh velikih svetovnih verig, postavlja podjetje Marche Gostinstvo pred številne izzive. Ažurno poročanje lastnikom v tujino, vpliv sezone in praznikov na poslovanje, prilagajanje ponudbe glede na mikro lokacijo restavracije in zmanjševanje odpadnega materiala so nekateri izmed izzivov, s katerimi se vsakodnevno spopada vodstvo podjetja. 

V podjetju so leta 2015 uvedli rešitev poslovne inteligence Qlik Sense, ki jo odlikuje izjemno prijazna uporabniška izkušnja ter zelo hitra implementacija. Rešitev Qlik Sense omogoča uporabnikom, da sami kreirajo svoja poročila po meri ter da si sproti prilagajajo izgled poročil, opravljajo dodatne analize in so torej pri svojem delu neodvisni.

S pomočjo rešitve Qlik Sense v podjetju Marche Gostinstvo sprotno spremljajo prodajo na vseh mikro lokacijah, učinkoviteje prilagajajo ponudbo ter zmanjšujejo količino odpadnega materiala. Na ta način jim je ob fiksnih lokacijah in v cenovno občutljivem segmentu uspelo zvišati prodajo, kar v podjetju v celoti pripisujejo uvedbi in uporabi rešitve Qlik Sense.

Študija primera

Kontaktirajte nas

Potrebujete več informacij?

Kontakt