Trgovina s hitrimi koraki v digitalizacijo :: 10. strateška konferenca o trgovini
Adactine novice
Adactine novice

Trgovina s hitrimi koraki v digitalizacijo :: 10. strateška konferenca o trgovini, 19. oktober 2016

Trgovina bo v naslednjih letih morala biti še bolj v koraku s časom, kar pomeni predvsem nujnost hitrega prilagajanja trgovcev na dinamično okolje, kjer ima digitalizacija pomembno vlogo. V središču novih poslovnih modelov v trgovini so t.i. »omni-channel« strategija - integracija on-line in off-line nakupnih kanalov, ustrezna in pametna poslovna analitika ter navkljub digitalizaciji, ohranjanje osebnega odnosa s kupci.

To je ključno sporočilo več kot 400 udeležencem že desete strateške konference o trgovini, ki je potekala 19. oktobra na Brdu pri Kranju. 

Miro Cerar pozdravil udeležence

Velik pomen ustrezne digitalne transformacije trgovinske dejavnosti je v uvodnem govoru poudarila tudi Mariča Lah, predsednica Trgovinske zbornice Slovenije (TZS). O pomenu razvoja trgovinske dejavnosti za slovensko gospodarstvo v prihodnosti, pa je v pozdravnem nagovoru izpostavil tudi predsednik vlade dr. Miro Cerar. 

Transformacija poslovnega in nakupovalnega okolja

Udeleženci so slišali tudi primere iz prakse. Predstavnik družbe Tesco, ki je peto največje podjetje v trgovinski dejavnosti na svetu in predstavnik podjetja SAP sta govorila o možnostih ustvarjanja konkurenčne prednosti v trgovinski dejavnosti preko transformacije poslovnega in nakupovalnega okolja. Vsekakor velja poudariti, da zgolj tehnologija ni dovolj – trgovci se morajo zavedati, da je grajenje odnosa s kupci tisti ključen dejavnik, ki lahko podjetjem v trgovinski dejavnosti omogoči ustvarjanje konkurenčne prednosti. 

Marko Jakšič, EF (moderator), Zenel Batagelj, Valicon, Miha Lavrič, Salus in Anže Mis, Adacta na 10. strateški konferenci o trgovini

S pametno poslovno analitiko do konkurenčne prednosti

Kako obvladovati vse večjo količino podatkov in predvsem kako iz teh podatkov izluščiti smiselne informacije, ki trgovcem pomagajo do boljših poslovnih odločitev? O tem je tekla beseda na drugem delu konference.

Zenel Batagelj, partner pri podjetju Valicon, je poudarjal pomen obvladovanja in integracije on-line in off-line nakupnih kanalov. Miha Lavrič, direktor pri podjetju Salus, je izpostavil vidik podjetja Salus, drugega največjega veletrgovca v farmacevtski dejavnosti pri nas, kjer učinkovita integracija dobaviteljev v oskrbni verigi ključno prispeva k optimizaciji poslovanja. Anže Mis, regionalni vodja področja poslovne inteligence in analitike na Adacti pa je zbranim predstavil predvsem nujnost obvladovanja velike količine podatkov v trgovinski dejavnosti ter pridobivanje relevantnih informacij – ključno pri tem je, da podjetja izobrazijo svoje poslovne uporabnike na način, da sami prilagajajo analitiko svojim specifičnim potrebam. 

Kontaktirajte nas

Potrebujete več informacij?

Kontakt