Adacta Slovenija
Adactine novice
Adactine novice

CRM Konferenca za zavarovalništvo

Beograd | 30.9.2015 | Kako lahko zavarovalnice pridobijo z vpeljavo CRM rešitve? Predavatelji iz podjetij PwC, Microsoft, Adacta in zavarovalnice AXA so govorili o tem, kako lahko zavarovalnice izboljšajo uporabniško izkušnjo, povežejo prodajo, marketing in oddelek odnosov s strankami ter kako pomembno je, da v središče svojega poslovanja postavijo stranko. 

Zavarovalnice širom po svetu skušajo optimizirati interne resurse, slediti številnim regulativam in zakonodaji ter seveda, izboljšati uporabniško izkušnjo svojih strank. Izbrati pravo rešitev, ki bo podprla te zahteve, ni enostavno.

S tem namenom sta partnerja Microsoft and Adacta organizirala pol-dnevno konferenco, kjer so strokovnjaki iz področja zavarovalništva govorili o izzivih, s katerimi se zavarovalnice soočajo v svojem vsakodnevnem poslovanju ter o spremembah, ki se dogajajo na področju uporabnikov zavarovalnih storitev. Svoje poglede iz prakse so predstavili predstavniki zavarovalnice AXA, ki za reševanje omenjenih izzivov uporabljajo AdInsure.CRM rešitev. 

Dogodka se je udeležilo 30 predstavnikov zavarovalnic na srbskem tržišču.

Poglejte si več o AdInsure.CRM  - CRM rešitvi prilagojeni zavarovalnicam.

Kontaktirajte nas

Potrebujete več informacij?

Kontakt